DEN GLOBALA MILJÖBLUFFEN 2

ROVDJURSBLOGGEN VARG OCH SÄL

Klimathotet har drivits fram som ett målmedvetet projekt av grupper som vill skapa en globaliserad värld och en ny världsordning.

Jag vet inte om ni läst min blogg från den 8/5-2013 där jag skrev om ”Miljörörelsen och den globala miljöbluffen”.

Jag har jag återigen fått belägg för mina påståenden om  ”Miljöbluffen” genom att ta del av tidningsartiklar med utlåtanden från framstående vetenskapsmän såsom klimatexperten William Happer vid Princeton University, Dr. Richard Lindzen vid MIT (Massachusetts Institute of Technology) och den legendariske meteorologen John Coleman, som var en av grundarna till ”The Weather Channel” 1980.

Coleman slår i dag fast att  teorierna om att jordens klimat förändras på grund av koldioxidutsläpp inte längre är trovärdiga mot bakgrund av de senaste 18 årens inbromsade uppvärmning. Coleman menar att den globala uppvärmningen blivit en viktig politisk fråga utan att det finns några vetenskapliga bevis på att koldioxidutsläpp påverkar klimatet. Han hävdar till…

View original post 1 313 fler ord

Kommentera

