God Jul på er alla.

Jag vill rikta en välmenad Julhälsning till alla som följer vad som händer på landsbygden när det gäller varg och annat. Det inkluderar alla dessa personer som fått kritik i skarpa ord av mig på denna blogg såsom, vargforskare, myndighetspersoner av olika slag samt politiker och flera tyckare inom journalistkåren. Nämnas kan, i alfabetiskt ordning: Anders Bjärwall, Lena Ek, Eskil Erlandsson, Hanne Köller, Olof Liberg, Åsa Romson, Håkan Sand, Åse Schoultz, Maria Ågren och många fler.

Jag är övertygad om att samtliga nämnda faktiskt inte vill göra andra ont, de är i grunden goda vänliga människor som vem som helst. Positionen har emellertid gett dem handligtskraft och makt men som sagt, de handlar i tron att de gör rätt och gott. Ack så lätt det är att hamna på fel spår, undertecknad vill bara hjälpa dessa som styrt snett och glömt kärleksbudskapet på traven mot att åter hitta den rätta, goda och smala vägen.

 

Hur enkelt kan det vara?

Jag menar, det är ju inte vad som heslt de strävar efter att uppnå, att målet att göra världen bättre ställer dem i en alldeles särskild skara om de lyckas. De konkurrerar då faktiskt med alla berömda vetenskapsmän genom mänsklighetens historia och de konkurrerar med Jesus och GUD.
Jag menar, hur enkelt kan det vara.

God Jul på er alla

 

 

KE

One thought on “God Jul på er alla.

  1. Mil-hussen skriver:

    Jag vill önska dig det samma.

Kommentera

